AISHAH SULAIMAN :)

CLICK!

Disclaimer

Navigation : touch hover image



Diaries Boss Sold Sale Stuff
hello peeps ! welcome to superb blog. i'm awesome . me is i'm . kbye . hope enjoy!

 Pause if don't want hear






Footprints Here!


 No Harsh word here!
  Please don't leave your churp churp link , nuffnang link , hearbeat link or etc
Please check HERE first! it's easy to me follow back!
 Tell me if you done follow me
 Tell me if you wanna Exchange link with me
  Tell me if you have any problem
  You also can request tuto



Help Me click ?


Followers Here!


Past is Past

  • I'm Honestly sayang :') *crushh* :D
  • will you be my new boyfriend *hidup single* :')
  • cara hilangkan bau badan , hilangkan bau ketiak , ...
  • HAPPY NEW YEAR 2013 :)
  • Agree or Disagree
  • Back to top
  • Freebies back to top
  • OHH MYY! CRUSH MAYBE ? :O
  • bosan + cuti sekolah = ?
  • Highlight transparent *my code*
  • Million Thanks!


    basecode: Nurul AtiQah
    Edit by: SitiSyuhadah
    Re-Edited By: Aishah Sulaiman's
    Others: Daddy Google Chrome!

    MEMORIES WITH ARAFASS+I :'D


    Hey and Assalammualaikum korang . lama sudah shaa tinggalkan blog ni . kalau dulu bukan main lagi , hari hari bukak , hari hari buat tutorial , sekarang ? hampehh! haha . shaa malas nak bukak dah . dalam sebulan 1 atau 2 kali je shaa update . tu pun kalau rajin laa :p

    sekarang ni shaa asik asik lepak je dengan member shaa kat sekolah bb tu a.k.a Group QHARAFASS! sekarang ni ade budak baru , kiteorang masukkan dia sekali dalam group ni . kiteorang lepak dengan ARAFASS+I .

    DULU! :')
    Q - QIRIN
    H - HAZIQ 
    A - AMIE
    R - RIDWAN 
    A - ALYN
    F - FATIN
    A - AISHAH 
    S - SHARUL
    S - SOO 
    SEKARANG! :'(

    A - AMIE
    R - RIDWAN 
    A - ALYN
    F - FATIN
    A - AISHAH 
    S - SHARUL
    S - SOO 
    I - IKTIAR
                          ARAFASS + I , 18 JANUARY 2013 , 4.45PM - 6.20PM , AT MCD BANGSAR :'D

































































    THE END!