AISHAH SULAIMAN :)

CLICK!

Disclaimer

Navigation : touch hover image



Diaries Boss Sold Sale Stuff
hello peeps ! welcome to superb blog. i'm awesome . me is i'm . kbye . hope enjoy!

 Pause if don't want hear






Footprints Here!


 No Harsh word here!
  Please don't leave your churp churp link , nuffnang link , hearbeat link or etc
Please check HERE first! it's easy to me follow back!
 Tell me if you done follow me
 Tell me if you wanna Exchange link with me
  Tell me if you have any problem
  You also can request tuto



Help Me click ?


Followers Here!


Past is Past

  • will you be my new boyfriend *hidup single* :')
  • cara hilangkan bau badan , hilangkan bau ketiak , ...
  • HAPPY NEW YEAR 2013 :)
  • Agree or Disagree
  • Back to top
  • Freebies back to top
  • OHH MYY! CRUSH MAYBE ? :O
  • bosan + cuti sekolah = ?
  • Highlight transparent *my code*
  • icon comel dalam cbox
  • Million Thanks!


    basecode: Nurul AtiQah
    Edit by: SitiSyuhadah
    Re-Edited By: Aishah Sulaiman's
    Others: Daddy Google Chrome!

    I'm Honestly sayang :') *crushh* :D


    Hai and Assalammualaikum , today i would like to story about CRUSH? OMA! hahha , sebelum tu korang kene baca entry ni DULU . okey .

    sebelum tukan ,  shaa kan ada suka member shaa yang pakai bb tu kan . time bbm dengan dia , happy gila sampai shaa anggap dia CRUSH shaa . sampai shaa stalk dia . tapi dalam sehari tu , shaa PING!!! dia . dia tak reply . hmm , shaa pun rasa macam shaa ni SYOK SENDIRI jee . hmm malam tu putus harapan shaa nak anggap dia sebagai CRUSH shaa . pastu shaa berhenti berharap dekat diaa . hmmm :'(


    ada macam tomboyy ke ? *sila senget kan kepala atau monitor anda . haha :p sory tak boleh rotate*


    malam tadikan, shaa tukar gambar kat bbm shaa , shaa letak gambar kat yang atas tu , pastukan tetiba
    CRUSH shaa yang pakai bb tu kan, dia PING!!! shaa . selalunya , bila dia PING!!! , shaa happy . tapi kali ni shaa tak happy . sebab shaa dah putus kan harapan shaa kat diaa :'( hmm tapikan , ada sesuatu ajaib terjadi :D hehehe

    crush : sharul mane ? sihat ?
    shaa : entah dia , kalau dengan rokok dia tu sikat la kot
    crush : macam perli jee :( nak ngajuk laa *paling gedik k -__-*
    shaa : haha betul lah . alah perli sikit jee
    crush : hmm ye la kan , orang dah tak suka
    shaa : hmm mane ade laa . cuba la berhenti isap rokok tu . membazir jee
    crush : kalau aku berhenti kau nak bagi aku pe ?
    shaa : bagi ape . mane lah aku tau aku nak bagi kau ape -..-
    crush : hm kalau aku berhenti , kau bgi aku ape yang ade kat kau
    shaa : ehh , kau ni macam pelik jee -..- *otak dah pk lain*
    crush : bukan kat badan la .
    shaa : dah tu ?
    crush : cancel lah . INSYAALLAH demi kau :')

    bilaa dah lama bbm tu *tapi tak la lama sangat* dah sembang sembang tu , dia tanya shaa

    crush : siapa crush kau ? 
    shaa : entah , ehh kejap , mane kau tau aku ade crushh ? kau stalk aku ehh ? hhaha :p
    crushh : err , ehh mane ade , saje teka . bagi lah tau siapa .
    shaa : haha . adelah 
    crush : alaa , bagi tau jelaa . pleaase :'(
    shaa . okey , kau bagi tau dulu siapa crush kau ? 
    crush : okey ini rahsia kita dua . kau bagi tau crush kau dulu , baru aku bagi tau . kau la dulu , aku yang tanya kau dulu .
    shaa : kau la duluuu
    crush : kau la dulu . pleasee :( 

    *sampai kiamat pun tak habis kalau macam ni -__-* nampak sangat ada something wrong somewhere kat PLEASEE tu kan ? haha . bila dah lama macam tu , hati shaa pun kat suruh JUJUR , mana tau bilaa shaa jujur nanti , diaa akan jadi teman hidup shaa ? kan ? :)

    shaa : hmm okey . budak tu pernahhhh..... alaa kau la dulu -__-
    crush : pernah ? hmm malas la kalau macam ni .
    shaa : ohh alaa , okey okey okey . budak tu pernahhh *terpaksa tebalkan muka* tulis kat status BBM dia " kalau lah kau tau aku suka kau dari dulu lagi "
    crush : huh ?! siapa ? *buat buat tak tau*
    shaa : hmm , alaaa , buat buat tak tau pulak . 

    *sebelum tu , dia ada update status dia tulis "AYU NI AWESOME BETUL" . shaa dah sedih dh , tapi shaa tetap dengan pendirian shaa nak bagi tau siapa crush shaa . dalam 1 minit kemuadian , dia update status kat bbm . "HARAP ITU AKU :')" *

    shaa : RIDWAN MASNAN * nama sebenar crush*
    crush : apee ? ! mee ?! are you serious ?
    shaa : *dengan selamba berlapikkan muka tebal* ha'ah .
    crush : aku ?! tak percaya lah!
    shaa : sukety laa 
    crush : sejak bila aku jadi crush kau ?!
    shaa : time aku couple dengan manap *ex shaa* senyuman kau buat aku melting la siot! haha :D
    crush : ohh

    *tiba masanya crush jujur dengan shaa pulak siapa crush diaa*

    sambung dialog atas

    crush : ohh ha'ah. aku pun sama *maksudnya dia suka shaa dari dulu lagi* bila aku tau kau couple dengan manap , terus aku down .
    shaa : ohh , pastu ?
    crush : pastu aku try hidup . tapi aku rasa aku nak keluar dari QHARAFAS + S sebab bende tu . dengan cara tu , aku boleh lupakan kau .
    shaa : ohh pastu ?

    TETIBA BIS DIA MATI!  WHAT THE HELLL MENN!! ? SHITTT! KACAU LINEEE!! ERGHHH! TERUS TAK DAPAT DENGAR CERITA DIA :'( SHITT LA BIS DIA TU! JELES LAHH TUUU!

    k sampai situ je la perbualan shaa dengan diaa . :'( tadi dekat sekolah time balikkan , ajarkan kawan shaa main gitar . lagu carta hari :') kekadang jeles pun ada :'( hmm .


    crush : dah makan ?
    shaa : diet ! :D
    crush : ye ke diet ?
    shaa : yela gemok !
    crush : gemok ? ngajuk laa -.-
    shaa : hehe betul lah gemok :D
    crush : haha , nak diet la ni 
    shaa : ohh okey , kalau aku nampak kau macam nasi time rehat , aku tepuk belakang kau bagi kau tersedak . hahaha /
    crush : haha okey . demi kau :)

     kat sekolah tadi , tak sangka , dia terima cabaran shaa . petang tadi dia tak makan nasi pun . dia minum air milo dengan roti je . haha sayang jugak dia kat aku . <3 <3 k sayang kau jugak! harap lepas ni kau berhenti rokok ye sayang :D

    SHARUL AZHAR & RIDWAN MASNAN 
    * best friends . dua dua crush shaa <3 <3 :D tau tak hensem , bagi shaa dorang ni perfect :')*